Nowe tematy i działy : odmieniona TINA od 22 stycznia w sprzedaży
27.01.2014

22 stycznia na rynku pojawi się w pełni odmieniony dwutygodnik TINA. To efekt zmian, które wprowadzano stopniowo od listopada ub.r. Począwszy od nr. 25/2013 pojawiła się wyjątkowa książeczka z przepisami od czytelniczek, następnie Redakcja wprowadzała nowe strony i tematy. Całość zmian widoczna jest właśnie w numerze trzecim.

Nowa TINA jeszcze bardziej ułatwia życie czytelniczkom i pomaga im oszczędzać. Magazyn silnie eksponuje wątek oszczędności, praktyczności i nowości.

Pojawiają się nowe strony: „Konsumenckie aktualności” - bieżący temat prawny z dziedziny praw konsumenckich, zawsze z możliwością skorzystania z bezpłatnych dyżurów prawników np. z UOKiK, Federacji Konsumentów, itp.

W dziale „ To nas porusza” TINA publikuje materiały o ważnych, kontrowersyjnych, wzbudzających silne emocje sprawach społecznych.

Obecni w każdym wydaniu Tiny eksperci doradzają jak oszczędzać i korzystnie robić zakupy.

W Dwutygodniku znajdą się też kalendarze i leksykony zdrowotne w formie plakatu (typu: wyjmij i zachowaj) oraz materiały o medycznych odkryciach i najnowszych terapiach.

Nowa TINA wsparta będzie kampanią telewizyjną (stacje grup TVP, TVN, Polsat oraz ZPR/IDMnet).
Za zakup mediów odpowiada MEC, za kreację Digit-Art.

Magazyn ukazuje się w cenie 1,40 zł, objętości (bez zmian) 60 stron i nakładzie 450 tysięcy egzemplarzy.


«