Nowy dział w strukturze Biura Reklamy Wydawnictwa Bauer 24.05.2012
Ewa Kozłowska, która z początkiem kwietnia b.r. objęła funkcję Dyrektora Biura Reklamy Wydawnictwa Bauer, wprowadza nową strukturę, która ma na celu zwiększenie efektywności działań reklamowych w Wydawnictwie. Kozłowska odpowiada za strategię sprzedaży reklam we wszystkich tytułach wydawnictwa, organizację pracy w 60-osobowym zespole, główne negocjacje handlowe oraz współpracę reklamową z innymi spółkami Grupy Bauer.
Zastępcą Dyrektora Biura Reklamy zostaje Magdalena Rzepnicka-Wyglądała, która będzie odpowiadała za sprzedaż projektów prasowych w zakresie całego portfolio Wydawnictwa. Rzepnicka-Wyglądała od 2006 roku związana jest z Wydawnictwem Bauer, ostatnio na stanowisku Dyrektora Działu Promocji Sprzedaży i Marketingu. Podlegać będzie jej nowo utworzony Dział Menedżerów Branż, odpowiedzialnych za prasowe projekty specjalne. Za branżę kosmetyczną odpowiedzialna będzie Katarzyna Zatyka; z klientami branży FMCG będzie współpracowała Marzena Markowska; projektami farmaceutycznymi zajmie się Paulina Sęktas.
Nowym Dyrektorem Segmentu Pism Luksusowych zostanie Bożena Tyborowska, która dotychczas pracowała w Wydawnictwie Zwierciadło jako Advertising Director. Tyborowska ma wieloletnie doświadczenie w branży mediowej. Pracowała m.in. w domach mediowych Starcom, Star Media, Media Direction. W Bauerze będzie odpowiadała za sprzedaż powierzchni reklamowej w magazynach Twój Styl, Pani, Show. Podlegać jej będzie 8-osobowy zespół sprzedaży. Do Wydawnictwa Bauer dołączy z początkiem sierpnia.
Stanowisko to zajmowała poprzednio Ewa Kozłowska.
Za pozostałe segmenty w Biurze Reklamy w dalszym ciągu odpowiadają te same osoby na stanowisku Dyrektora Segmentu Pism: Tatiana Stelmachów pisma młodzieżowe, Lidia Ukleja pisma komputerowe, Jarosław Machocki pisma kobiece, Witold Trzciński pisma telewizyjne, Marcin Warych pisma motoryzacyjne.
Nowa struktura będzie obowiązywać od czerwca.
«