Nowy dział w strukturze Biura Reklamy

Dział ofert specjalnych Wydawnictwa powiększył się o nowy zespól nazwany Solutions. Ta czteroosobowa, kreatywna komórka działać będzie na zasadach wewnętrznej agencji reklamowej, budując komunikację 360 stopni z wykorzystaniem magazynów. Solutions zajmie się content marketingiem, wsparciem blogerów, organizacją eventów offline dla klientów, warsztatów, konferencji, badaniem efektywności kampanii itp.

Za pracę Solutions odpowiada Cezary Kozieł, dotychczas dyrektor reklamy segmentu pism poradniczych i rozrywkowych. Podległe mu osoby to pracownicy Biura Reklamy Wydawnictwa. W kompetencjach działu Ofert Specjalnych leży także Durszlak.pl – agregator blogów kulinarnych, wykorzystywany między innymi do akcji specjalnych uzupełniających kampanie prasowe. Na czele tego teamu stoi Agata Domalska, kierownik Sprzedaży Projektów Online. Dział Ofert Specjalnych liczy 10 osób i podlega Izabeli Sarneckiej, dyrektor Biura Reklamy.