NOWY FUN CLUB 01.09.2008
W piątek 29 sierpnia pojawił się na rynku nowy, zmieniony magazyn Fun Club.
Magazyn został poddany zmianom graficznym i erytorycznym mającym na celu zwrócenie uwagi starszych czytelniczek. W nowym Fun Clubie nacisk został położony na dynamiczny i nowoczesny layout, unikalne zdjęcia i informacje o gwiazdach. W numerze znajdziemy aż 9 nowych rubryk, 6 stron quizów i gier oraz plotki, porady czytelniczek i komiks.
Charakterystyka pisma
Fun Club jest nowoczesnym miesięcznikiem dla nastolatek w wieku 12-16 lat, głównie ze środowisk miejskich. Zawiera materiały o lekkim rozrywkowym charakterze. Pokazuje przyjazny świat gwiazd - sławni ludzie doradzają czytelniczkom w zakresie mody i urody, pomagają rozwiązywać codzienne problemy w szkole, przyjaźni, miłości i rodzinie.
Kampania reklamowa
Kampania Fun Club 9 - TV, Radio (RMF Maxx), Internet (Interia)
Parametry kampanii TV:
termin: 28-31.VIII
spot: 15%
stacje: TVN7, TV4, Cartoon Network, Boomerang, MTV, VIVA, Comedy Central, Jetix Max, Hyper, Jetix, Zig Zap
Media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:cia, za kreację odpowiada agencja Happy Hours.
«