Nowy odmieniony Show już 11 lipca!
11.07.2016

Show nr 14/2016 ukaże się na rynku w nowej odsłonie. W odpowiedzi na oczekiwania czytelniczek, potwierdzone szeregiem badań produktowych, magazyn Show zmienia strukturę pisma, wprowadza nowe formaty i rubryki, zachowując znane i lubiane materiały magazynowe i poradnicze. Odświeżona zostanie także koncepcja makiety magazynu i okładki.

Zmieniony dwutygodnik Show skierowany będzie do aktualnych czytelniczek magazynu, aczkolwiek wydawca planuje także poszerzenie grupy docelowej o kobiety powyżej 40 roku życia, zamożnych, aktywnych konsumentek.

Nowy Show wejdzie na rynek 11.07 w objętości 88 stron, w nakładzie 290 tys. egz. i w niezmienionej cenie 1,99 zł.
Re-launch pisma wspierać będzie kampania reklamowa w telewizji (TVP1, TVP2, TVN oraz telewizji Polsat), radiu RMF, na portalu Interia oraz w czasopismach Wydawnictwa Bauer, min. w Pani i Twoim Stylu. Kreację spotu przygotowała agencja Digit Art, media zaplanował MEC.