NOWY -STARY MAGAZYN DLA RODZICOW WYDAWNICTWA BAUER 09.06.2003
Wydawnictwo Bauer wprowadziło w dniu dzisiejszym do sprzedaży miesięcznik Magazyn dla Rodziców MAM DZIECKO.
Miesięcznik MAM DZIECKO jest efektem nowej strategii biznesowej Wydawnictwa Bauer, zapoczątkowanej już przy okazji wprowadzenia na rynek tygodnika BELLA, zakładającej rezygnację z dołączania do pisma atrakcyjnych gadżetów, koncentrując się na jego treści.
Zarówno objętość, jak i zawartość tematyczna miesięcznika MAM DZIECKO będzie identyczna, jak w wydawanym do tej pory miesięczniku Magazyn dla rodziców Mama i dziecko.
Pisma te jednak , oprócz tytułu i braku gadgetu, różnić będzie cena - miesięcznik MAM DZIECKO kosztować będzie tylko 2,90 zł.
Cena kolumn reklamowych (23.000 zl prawa kolumna), ani nakład (110 tys. egz.) nie ulegną zmianie.
Decyzja o zmianie tytułu została podjęta przede wszystkim w trosce o dobro czytelników i klientów reklamowych.
Trwający od roku spór naszego Wydawnictwa z Edipresse nie zostaje zakończony: w zeszłym tygodniu złożyliśmy zażalenie na ostatnią decyzję Sądu w toczącej się sprawie.
Uważamy jednak, że dystrybucja naszego tytułu pod nazwą "Magazyn dla rodziców. Mam dziecko" pozwoli zapanować nad chaosem informacyjnym towarzyszącym tej sprawie od czasu pozwania nas przez Edipresse.
Magazyn dla Rodziców Mama i Dziecko
Sprzedaż 89.465 egz. (ZKDP, średnie rozpowszechnianie płatne w okresie wrzesień 2002 - luty 2003).
W tym roku tytuł zarobił już 1.007.500 PLN (Expert Monitor, styczeń - kwiecień 2003, przychody bez reklamy własnej).
«