NOWY SZEF DZIAŁU REKLAMY W WYDAWNICTWIE BAUER I NOWA STRUKTURA DZIAŁU
30.05.2006


Maja Meissner-Filipek obejmie wkrótce stanowisko dyrektora działu reklamy w Wydawnictwie Bauer.

Podlegać jej będą bezpośrednio trzej dyrektorzy strategiczni koordynujący prace poszczególnych segmentów:
• Beata Madeja, odpowiedzialna za segment pism luksusowych,
• Maciej Kutak odpowiedzialny za segment pism kobiecych K1 i K2 (tytuły poradnikowe i rozrywkowe) oraz za segment pism młodzieżowych,
• Michał Mierzyński, odpowiedzialny za segment pism telewizyjnych, motoryzacyjnych i komputerowych.

Maja Meissner-Filipek odpowiadać będzie także za działy: planowania mediów oraz badań i analiz.

Dotychczasowy szef działu reklamy, Katarzyna Jabłońska, po powrocie z urlopu macierzyńskiego obejmie nowe stanowisko w Wydawnictwie.



«