NOWY SZEF DZIAŁU REKLAMY W WYDAWNICTWIE BAUER I NOWA STRUKTURA DZIAŁU 30.05.2006
Maja Meissner-Filipek obejmie wkrótce stanowisko dyrektora działu reklamy w Wydawnictwie Bauer.
Podlegać jej będą bezpośrednio trzej dyrektorzy strategiczni koordynujący prace poszczególnych segmentów:
Beata Madeja, odpowiedzialna za segment pism luksusowych,
Maciej Kutak odpowiedzialny za segment pism kobiecych K1 i K2 (tytuły poradnikowe i rozrywkowe) oraz za segment pism młodzieżowych,
Michał Mierzyński, odpowiedzialny za segment pism telewizyjnych, motoryzacyjnych i komputerowych.
Maja Meissner-Filipek odpowiadać będzie także za działy: planowania mediów oraz badań i analiz.
Dotychczasowy szef działu reklamy, Katarzyna Jabłońska, po powrocie z urlopu macierzyńskiego obejmie nowe stanowisko w Wydawnictwie.
«