Nowy Tele Tydzień – wiosenna ofensywa. Już nie tylko magazyn telewizyjny, ale doradca całej rodziny
21.02.2014

Numer 9. Tele Tygodnia (w sprzedaży od 24 lutego br.) ukazuje się w nowej formule i zwiększonej objętości .

Magazyn – jak wynika z najnowszych badań czytelniczych przeprowadzonych przez Wydawnictwo – to nie tylko ulubiony doradca telewizyjny, ale często jedyny magazyn czytany przez polskie rodziny, stąd decyzja o poszerzeniu i wzmocnieniu jego działów.
Tele Tydzień staje się jeszcze bardziej wielofunkcyjny, dostarczając czytelnikom rekomendacji dotyczących programów telewizyjnych i najnowszych informacji o gwiazdach, doradzając w sprawach ekonomicznych, zdrowotnych czy kulinarnych .

Nowy Tele Tydzień to obecnie:
- program telewizyjny 84 najlepszych stacji, w tym wszystkich stacji naziemnej telewizji cyfrowej,
- rekomendacje telewizyjnych hitów, aż 300 opisów filmów i hitowych programów, streszczenia 37 seriali, 3 razy więcej sportu oraz nowość- kalendarz piłkarski
- gwiazdy, wywiady, reportaże z planów, felieton Ewy Wojciechowskiej poświęcony najważniejszym wydarzeniom szołbiznesu,
- poradnik poświęcony zdrowiu, urodzie, turystyce, wykorzystujący ekspertów ,
- kuchnia - trzy razy więcej przepisów niż dotychczas, w tym także nagradzane przepisy czytelników oraz nowość: Akademia Kulinarna Ewy Wachowicz.
Nowy Tele Tydzień ukazuje się w zwiększonej o 16 stron objętości, nakładzie miliona 300 tysięcy egzemplarzy i niezmienionej cenie 1,99 zł.
To wydanie będzie wsparte kampanią promocyjną w telewizji (TVP, TVN, Polsat, stacje tematyczne), RMF FM, Interia.pl oraz magazynach Wydawnictwa Bauer.



«