NOWY TELEŚWIAT SUPERPREMIUM
17.03.2008


W tym tygodniu pojawia się w sprzedaży nowy TELEŚWIAT, magazyn telewizyjny z segmentu Premium.

Od tej pory, co tydzień, będzie się ukazywać ponad trzysta recenzji i opisów filmów zarówno telewizyjnych, jak i kinowych oraz na DVD. Rozbudowano także rubryki dotyczące programów dokumentalnych.

Teleświat, obecnie tygodnik SuperPremium, kierowany przez nową redaktor naczelną Annę Dąb-Kostrzewską, pozyskał nowych autorów i felietonistów - Grażynę Torbicką, Tomasza Raczka, Grzegorza Miecugowa, Tomasza Sianeckiego, Artura Andrusa, Marka Przybylika i Macieja Kuronia.

W piśmie zmieniono układ listingu, zachowując jednocześnie ilość programów oraz znacznie odświeżono makietę i strukturę pisma, wzbogacając jego zawartość.
Zmian dokonano w oparciu o dogłębnie zanalizowane potrzeby czytelników w trakcie kompleksowych badań rynkowych.

Wydawca przeznaczy na promocję Teleświata 3 mln zl do końca roku.

Kampania promocyjna obejmie stacje telewizyjne (TVP 1 i 2, Polsat, TVN, TVN 24, TVN7, National Geographic Channel, Discovery Channel, Ale Kino, AXN, Zone Europa, Hallmark, Kino Polska), internet (Interia) oraz w tytuły prasowe Wydawnictwa Bauer. Twarzą kampanii reklamowej jest Tomasz Raczek.
Za kreację odpowiada agencja reklamowa Market Share, za zakup mediów Mediaedge:CIA.

Czytelnictwo: 1 960 000 osób, grupa celowa: wszyscy respondenci, fale: styczeń-grudzień 2007, wskaźnik CPW

Sprzedaż grudzień: 313 241 egz. ZKDP rozpowszechnianie płatne razem .

Więcej informacji: adam.wilk@bauer.pl





«