Odwieżony TWIST na rynku 04.10.2012
Zmiany w piśmie są ewolucyjne, tytuł zachowuje charakter młodzieżowego magazynu o gwiazdach, rozszerzeniu ulega sekcja lifestylowa, na którą składają się różnorodne materiały poświęcone modzie i urodzie.
W magazynie czytelniczka znajdzie zarówno najnowsze stylizacje gwiazd, trendy z polskich sklepów, jak również porady dotyczące makijażu i fryzur.
Makieta TWISTA została unowocześniona, stała się bardziej przejrzysta, jednocześnie zachowany został dynamiczny i młodzieżowy charakter magazynu.
TWISTA czytają starsze nastolatki , mieszkanki średnich i dużych miast. To bardzo atrakcyjna grupa komercyjna i czytelnicza. Gwiazdy show-biznesu stanowią dla nich wzorzec wyglądu i osobowości.
Zarówno struktura pisma, jak i jego makieta zostały dostosowane do oczekiwań nowoczesnej nastolatki, poszukującej informacji ze świata gwiazd, mody i urody.
Nowy TWIST ukazuje się w niezmienionej cenie 3,99 złotych, z prezentem metalicznymi opaskami do włosów, w nakładzie 125 tysięcy egzemplarzy, w objętości 88 stron. Format i papier magazynu pozostają bez zmian.
TWIST ukazywać się będzie w jednej wersji, zawsze z jednym dodatkiem.
«