Olivia – duże zmiany na 18.urodziny 07.03.2016
Olivia z okazji 18 urodzin przechodzi metamorfozę.
Od nr 4/2016 (8 marca na rynku) Olivia ukazuje się w nowej, eleganckiej makiecie i z nowymi rubrykami. Magazyn ma obecnie więcej monochromatycznych, wyciszonych kolorystycznie stron i lżejsze, bardziej eleganckie fonty.
Olivia zyskuje teraz jakość magazynu premium. Zmianie ulega sposób porozumiewania się z czytelniczką, pojawia się więcej treści lifestylowych i ciekawych, inspirujących materiałów zgodnych z aktualnymi trendami.
Nowe nazwy rubryk sygnalizują większą nowoczesność pisma i otwarcie na nowości, np. Finansowe know-how, Life coaching, High-tech. Od 4 numeru Olivia wprowadza także nowe pozycje, m.in. trzy nowe formaty z gwiazdami: Tak myślę (felieton Katarzyny Grocholi), To lubię oraz Salon Towarzyski. Ponadto w każdym numerze będzie prezentowany dodatek Olivia EXTRA, czyli sezonowy, ciekawy i poradnikowy temat numeru.
Wśród nowych rubryk znalazły się również: Moda od podszewki w której prezentowane i wyjaśniane będą nowinki i trendy modowe, Kwadrans dla Ciebie kolumna prezentująca szybkie sposoby na poprawienie urody, Zatrzymaj młodość rubryka o najnowszych zabiegach medycyny estetycznej, Hand made lekcje krok po kroku jak samodzielnie udekorować dom, Smak miesiąca w dziale kuchnia oraz Kobiecy klucz do sukcesu - inspirujący i edukujący reportaż o kobietach, które odniosły sukces. Life-coaching , czyli nowe sposoby na prowadzenie lepszego i przyjemniejszego życia, to jeden z elementów największego w segmencie działu psychologii.
Zmianie ulega także jakość techniczna magazynu od nr 4 Olivia drukowana będzie na jeszcze bardziej eleganckim papierze LWC Plus 60g. gwarantującym wyższą nich dotychczas białość i gładkość, co dodatkowo podkreśli luksusowy charakter tego tytułu.
4. numer Olivii, to wydanie wyjątkowe również dzięki wielkanocnym tematom oraz obchodom jubileuszu. Z okazji 18. urodzin Olivii redakcja przygotowała dla Czytelniczek wiele niespodzianek, które będą prezentowane przez cały 2016. Magazyn zaprosił na swoje łamy gwiazdy sceny, celebrytów kulinarnych i blogerów, znanych psychologów i terapeutów, którzy pojawią się w specjalnych materiałach. Ponadto, Czytelniczki znajdą w piśmie wiele wyjątkowych urodzinowych konkursów, w których do wygrania będzie mnóstwo wspaniałych nagród.
Kwietniowe wydanie Olivii ukazuje się w powiększonej objętości 180 stron (zazwyczaj około 148) i nakładzie 260 tys. egz.
Nowe oblicze pisma wspiera kampania reklamowa w telewizji ( TVP1, TVP2, TVN oraz telewizji Polsat), w radiu RMF oraz w czasopismach wydawnictwa Bauer, m.in. Twoim Stylu, Pani, Grazii, Show, Świecie Kobiety, Teletygodniu. Kreację spotu przygotowała agencja Digit Art, media zaplanował MEC.
Od tego numeru nowa cena Olivii to 2,99 zł (poprzednio 2,50).