Październikowy Twój STYL z NAJWIĘKSZĄ AKCJĄ RABATOWĄ W POLSCE 12.09.2016
Październikowy Twój STYL z NAJWIĘKSZĄ AKCJĄ RABATOWĄ W POLSCE oraz dodatkiem TRENDY jesień-zima 2016/2017
Październikowe wydanie, liczące aż 420 stron, to także 8. edycja NAJWIĘKSZEJ AKCJI RABATOWEJ W POLSCE STYLOWE ZAKUPY. Twój Styl wspólnie z magazynem GRAZIA zapraszają Czytelniczki na weekend rabatów od 7 do 9 października 2016. W w.w tytułach (tj. w Twoim STYLU nr 10/2016, oraz w magazynie GRAZIA nr 10/2016 oba na rynku 13 września) znajdą się kupony rabatowe na zniżki aż do 70% na najnowsze kolekcje jesień-zima 2016/2017. W jesiennej edycji do współpracy przystąpiła ponownie rekordowa liczba partnerów - ponad 400 firm - co dla Czytelniczek oznacza możliwość skorzystania z oferty rabatowej w ponad 13 000 sklepach w całej Polsce! W ramach akcji STYLOWE ZAKUPY można również wygrać stylowego FIATA 500!
Sponsorem głównym akcji STYLOWE ZAKUPY jest Bank Millenium.
Ze względu na ilość marek biorących udział w akcji magazynów Twój Styl i GRAZIA, łączny nakład oraz zasięg obu czasopism STYLOWE ZAKUPY to największa akcja rabatowa organizowana w Polsce.
Ponadto w październikowym numerze Twojego STYLU znajdzie się dodatek TRENDY jesień-zima 2016/2017, w którym zaprezentowane zostały przykładowe stylizacje z wykorzystaniem najmodniejszych propozycji modowych, możliwych do kupienia w ramach akcji Stylowe Zakupy z podliczonymi rabatami oraz inspiracje modowe ze światowych wybiegów
Ponadto październikowy Twój STYL już po raz 21. organizuje akcję Twoje życie Twój STYL, w ramach której zamieszcza kupony dające prawo do aż 30% rabatu na badania profilaktyczne (min. na mammografię, usg piersi, cytologię). W tym roku ułatwia badania czytelniczkom w 32 placówkach (łącznie ponad 100 oddziałów w całej Polsce) z 41 miast.
Październikowe wydanie miesięcznika Twój STYL ukaże się w sprzedaży już 13 września 2016 roku, w cenie 7,99 zł., nakładzie 290 tysięcy egz.
Sprzedaż Twojego STYLU będzie wsparta kampanią reklamową w telewizji (stacje Grup TVP, TVN i Polsatu), radiu (RMF i RMF Classic) oraz w internecie (Interia.pl).
Kreacja Digit-Art, mediaplan MEC