PC Format zwiększa objętość i nie oddaje pozycji lidera
30.10.2006

Nowy PC Format (debiut 6 lutego br.) po 8 miesiącach utrzymuje silną pozycję lidera w segmencie czasopism komputerowych.

Najnowsza prognoza sprzedaży numeru 11/2006 wynosi według Wydawnictwa 166 000 egzemplarzy.

Początkowo objętość nowego PC Formatu wynosiła 116 stron. Najnowszy numer, który w sprzedaży ukaże się 6 listopada, będzie miał już 132 strony . Dynamiczny wzrost przychodów reklamowych pozwala przypuszczać, że objętość nowego PC Formatu może wkrótce ponownie się zwiększyć.

Dopiero po 9 wydaniach nowego PC Formatu Wydawca zdecydował zakończyć promocję cenową i wprowadzić od numeru 12/2006 (na rynku 6 listopada) stałą cenę egzemplarzową 6,50 złotych. Bardzo dobre wyniki finansowe tytułu, który osiągnął rentowność już od numeru 10/2006 umożliwiły przedłużenie promocji aż o 5 miesięcy w stosunku do opracowanych wcześniej planów.

«