Pierwsze regularne wydanie magazynu „WELL” w sprzedaży od 6 lutego

6 lutego ukazuje się pierwsze regularne wydanie miesięcznika „WELL” (objętość 144 + 4 strony, cena 7,99 zł). Duże zainteresowanie numerem testowym czytelniczek i klientów reklamowych skłoniło Wydawcę do podjęcia decyzji o wprowadzeniu tego tytułu do regularnej sprzedaży.

„WELL” to nowatorski koncept luksusowego lifestylowego magazynu: o prawdziwym życiu kobiet, bez celebrytów, horoskopu, plotek i życia na pokaz. Pismo wspiera kobiety, inspiruje do ciekawszego, lepszego życia, ale nie poucza i nie wpędza w kompleksy. Słowo „musisz” jest w nim zakazane! Według redaktor kreatywnej, dziennikarki Doroty Wellman, „WELL” to „magazyn dla kobiet takich jak my!”. – Nasz „WELL” robią wspaniałe kobiety, Wszystkie jesteśmy po czterdziestce, więc rozumiemy problemy tych, dla których piszemy – mówi redaktor naczelna Magdalena Jaros-Szmidt. Pierwszy numer magazynu „WELL” otwiera wywiad Doroty Wellman, która do bólu szczerze rozmawia z Karoliną Korwin-Piotrowską o sprawach prywatnych, o których ta nigdy jeszcze nie opowiadała.

„WELL” podpowiada, czasem z przymrużeniem oka, jak wyjść z trudnej sytuacji. Takim materiałem jest Jeszcze będzie przepięknie, jeszcze będzie normalnie, którego bohaterki (17 rozwiedzionych kobiet) opowiadają o tym, co im pomogło, a czego absolutnie nie powinny były robić, rozstając się z mężczyzną. Na serio „WELL” pisze między innymi o skutkach ujawnienia molestowania (Ujawniłam molestowanie i co dalej?), przeszczepach (Cząstka mnie jest w tobie), ale także – już mniej poważnie – o dzieciach popychanych przez rodziców w stronę show-biznesu (Czyje to ambicje?) i o zaletach nieróbstwa.

„WELL” to także wiele konkretnych informacji z zakresu mody, urody i zdrowia, a także dział kulinarny dla kobiet, które lubią gotować, ale nie mają czasu, żeby spędzać go w kuchni. W pierwszym numerze pojawi się energetyczna Miska Mocy, zwana też Miską Buddy.

Magazyn „WELL” wyróżnia nie tylko nowe podejście do tematów interesujących czytelniczki magazynów luksusowych, ale także niestandardowa, nowoczesna makieta, której autorką jest Iwona Kobryń-Gałązka, dyrektor artystyczna miesięcznika.

Magazyn będzie wsparty wysokozasięgową kampanią promocyjna w telewizji, internecie, radiu, magazynach kobiecych i telewizyjnych Wydawnictwa Bauer oraz w punktach sprzedaży prasy. Za kreację odpowiada pion marketingu Wydawnictwa i Digit Art, a za zakup mediów – Wavemaker.