Polska edycja magazynu Grazia już w sprzedaży
30.11.2012


W czwartek 29 listopada ukazał się pierwszy numer magazynu GRAZIA (Wydawnictwo Bauer).

Polska Grazia to już 21. edycja magazynu wchodzącego w skład Grazia International Network, wydawanego od 1938 roku przez Arnoldo Mondadori Editore (Włochy), między innymi w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, Australii, Chinach, RPA, Rosji i na Środkowym Wschodzie.

Na całym świecie Grazia sprzedaje średnio 7 milionów egzemplarzy miesięcznie. Czytana jest przez średnio 16 milionów osób miesięcznie.

W Polsce dwutygodnik Grazia ukazuje się w objętości 136 stron, nakładzie 400 tysięcy egzemplarzy i w promocyjnej cenie - 2 złote.

Na promocję magazynu Grazia, tylko do końca roku, przeznaczono ponad 4 miliony złotych. Za kreację spotu odpowiada agencja Happy Hours, za zakup mediów MEC.
Wydawcą magazynu Grazia w Polsce jest Monika Krokiewicz, a redaktor naczelną Anna Zaleska (poprzednio naczelna SHOW). Dyrektorem artystycznym Magazynu jest Katarzyna Gintowt. Za sprzedaż reklam odpowiada dyrektor segmentu pism luksusowych Bożena Tyborowska.

Polska Grazia rozwija koncept „easy chic”, który leży u podstaw międzynarodowego sukcesu Magazynu. Jest szybkim, klarownym w odbiorze i skutecznym w przekazie medium luksusowym.

Grazia łączy różnorodne, interesujące kobiety tematy, oferując wyjątkowy na polskim rynku miks: newsów, wywiadów, pogłębionych tekstów o gwiazdach, reportaży, felietonów z materiałami związanymi z modą i urodą. Grazia zamieszcza sesje modowe i urodowe, informuje o trendach, prezentuje nowości z polskich sklepów, publikuje praktyczne wskazówki i porady ekspertów. Porusza także tematy zdrowotne, a w specjalnych działach zajmuje się także kuchnią , wnętrzami i podróżami. Wszystkie działy tworzone są przy udziale ekspertów. Felietonistami Grazii są między innymi Gosia Baczyńska, Dorota Wellman i Marzena Rogalska.






«