POPIS REWII
10.10.2005

Tygodnik REWIA od dwóch kwartałów sprzedaje się w ilości przekraczającej 300 tysięcy egzemplarzy. Średnia sprzedaż Tygodnika we wrześniu wyniosła 311 tysięcy egzemplarzy (prognozy Wydawcy).

REWIA zajmuje obecnie trzecie miejsce wśród najlepiej sprzedających się tygodników kobieco-rozrywkowych w Polsce, po Życiu na Gorąco i Twoim Imperium (także Wydawnictwo Bauer). Żaden z wydawanych przez Bauera tygodników rozrywkowych nie dołącza gadgetów dla czytelników.

Rewia zadebiutowała 31 marca 2004 roku. Jest pierwszym na polskim rynku magazynem dla czytelniczek w wieku powyżej 35 lat.

REWIA w ciepły, przyjazny sposób opowiada o gwiazdach telewizji, kina i estrady, zarówno tych popularnych obecnie, jak i znanych czytelniczkom od lat.
W rozbudowanej części poradniczej doradza w interesujących grupę docelową kwestiach związanych ze zdrowiem, urodą, modą, a także prawnych i finansowych, korzystając z fachowej pomocy lekarzy, prawników i ekspertów z innych dziedzin.
Wiele miejsca poświęca sprawom relacji międzyludzkich, uczuciom, psychologii i rodzinie.

Dodatkową atrakcję stanowią liczne i różnorodne krzyżówki, opracowywane przez wyspecjalizowanych w tej dziedzinie dziennikarzy czasopism krzyżówkowych z serii "Wiem!" (wydawanych przez Bauera) .





«