Reklamodawcy wolą Bauera
16.04.2003

REKLAMODAWCY WOLĄ TYGODNIKI KOBIECE BAUERA

Wydawnictwo Bauer odnotowuje dynamiczny wzrost liczby stron reklamowych w tygodnikach kobiecych pierwszym kwartale 2003 r.

W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku największy wzrost, o 99%, zanotował tygodnik nr. 1 w roku 2002 ŻYCIE NA GORĄCO (z 20,17 stron na 40,21), następnie TINA (57%) i CHWILA DLA CIEBIE (36%).

W całym segmencie tygodników kobiecych Wydawnictwo Bauer odnotowało przyrost stron reklamowych w wysokości 75%, podczas gdy ilość stron w całym segmencie tygodników kobiecych w Polsce wzrosła tylko o 22% (w tytułach konkurencyjnych : największy wzrost o 18%, ale także spadek o 10%).

Przychody reklamowe Wydawnictwa Bauer w tym segmencie wzrosły w porównaniu do analogicznego okresy ubiegłego roku o 94% (konkurencja - wzrost 10%, cały segment tygodników kobiecych - wzrost o 21%). Największy wzrost przychodów reklamowych zanotowała TINA (109%) oraz ŻYCIE NA GORĄCO (103%)

ŹRÓDŁO: Export Monitor, I kwartał 2002 i 2003, bez reklam własnych, przychody wg.cen cennikowych

Analizowano następujące tytuły: Wydawnictwo Bauer: Chwila dla Ciebie, Tina, Życie na Gorąco, Bella, konkurencja: Naj, Pani Domu, Przyjaciółka


«