Relaunch dwutygodnika „Przyjaciółka”

Już 21 stycznia w sprzedaży pojawi się pierwszy numer dwutygodnika  „Przyjaciółka” w odświeżonej formule!

 Począwszy od wydania 2/2021 „Przyjaciółka” będzie miała, nowe rubryki z poradami, które w jeszcze lepszym stopniu odpowiadają na potrzeby i zainteresowania czytelniczek magazynu.

W styczniowym wydaniu w dziale słodka kuchnia „Przyjaciółki” znajdzie się nowa rubryka „Z notatnika cukiernika” zawierająca sprawdzone przepisy i patenty na pyszne, słodkie wypieki  – w numerze 2/2021 będą to „Torty na biszkopcie”.  Dział  giełda porad został rozszerzony o tematykę „Twoje rośliny w domu, ogrodzie i na balkonie”, która jest naturalnym i ważnym uzupełnieniem zagadnień związanych z domem – najbliższym otoczeniem czytelniczek magazynu. Nowością jest także, rubryka „Polskie sanktuaria” będąca przewodnikiem po chrześcijańskich miejscach kultu w Polsce i zagranicą, opisująca ich historie, cuda i uzdrowienia.

 

Nowa „Przyjaciółka” jest dostępna w dwóch wersjach. Podstawowej w cenie 2,19 zł i z książeczką kulinarną w cenie 3,49 zł.

Sprzedaż wydania 2/2020 zostanie wsparta kampanią reklamową w TV, natomiast wydanie 3/2020 kampanią w radiu RMF FM. Promocja wydań obejmuje także magazyny Wydawnictwa Bauer.

Zakup mediów zaplanował dom mediowy Wavemaker, a kreację przygotował dział marketingu Wydawnictwa Bauer.

Nakład nr 2/2020 „Przyjaciółki” wyniesie 235.000 egz.