SHOW i Agros Nova z konkursem dla marki Fortuna Karotka 03.10.2011
Dział Oferty Multimedialnej Bauer Media, przy współpracy z Agros Nova i Mediacomem przygotował akcję cross - mediową dla marki Fortuna Karotka. Projekt obejmuje działania w prasie i Internecie Grupy Bauer.
Celem akcji promującej są wzrost świadomości i zbudowanie relacji z marką, a także podkreślenie korzystnego wpływu betakarotenu zawartego w soku marchwiowym, na zdrowie i stan skóry (czyli naturalny i zdrowy sposób na zachowanie opalenizny, tym samym „przedłużenie lata” )
Rozpoczęty 3- go października czterotygodniowy konkurs, zachęca użytkowniczki do podzielenia się swoimi sposobami na jesień. Główną nagrodą jest sesja fotograficzna Karotki, opublikowana w magazynie SHOW oraz nagrody pieniężne.
Konkurs odbywa się na specjalnie stworzonej stronie www.styl.pl/karotka i promowany na portalu Interia.pl oraz w magazynach Wydawnictwa Bauer: Twój Styl, SHOW, Świat Kobiety, Kobieta i Życie, Tina, Życie na Gorąco, Tele Tydzień, Tele Świat oraz Twist.
«