SHOW liderem segmentu people
07.02.2012


Wg. Danych ZKDP dwutygodnik SHOW zajął pierwsze miejsce w segmencie people. Jego średnia sprzedaż ogółem w listopadzie ub.r. wyniosła 465 232 egz. i była wyższa aż o 10,7 proc. niż rok wcześniej. Z pozycji pierwszej na drugą spadł magazyn Party - jego sprzedaż zmalała o 9,5 proc.
Nowy magazyn FLESZ zajął dopiero 3. pozycję w segmencie sprzedając w listopadzie 2011roku 341.950 egz. co jest spadkiem o 32,6% w stosunku do średniej sprzedaży ogółem w październiku 2011.


Rewelacyjne wyniki sprzedaży SHOW nie ograniczają się tylko do jednego miesiąca. Sprzedaż Dwutygodnika cały czas rośnie. Według prognoz wydawcy SHOW umocni się na pozycji lidera także w grudniu (wzrost średniej sprzedaży ogółem o 13%) oraz w styczniu 2012 r. (wzrost o 12%) w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.

„Cieszą nas rewelacyjne wyniki SHOW, które świadczą o pełnej akceptacji czytelników dla zmian, które wprowadziliśmy w naszym magazynie latem. Gwiazdorski i lifestylowy Show nadal wykazuje tendencję wzrostową, do czego przyczynia się nie tylko coraz większa ilość newsów ze świata gwiazd, pozyskiwanych przez redakcję materiałów na wyłączność, ale także wysoka jakość edytorska Magazynu.” powiedziała Monika Krokiewicz, wydawca pism luksusowych w Wydawnictwie Bauer.







«