„SHOW” – NOWY MAGAZYN Z SEGMENTU PEOPLE WYDAWNICTWA BAUER
01.09.2008

29 września Wydawnictwo wprowadza do sprzedaży "SHOW - Magazyn o Gwiazdach" - pierwszy tytuł z segmentu people.


"SHOW" skierowany jest do kobiet w wieku 20-40 lat ze średnim lub wyższym wykształceniem, zamieszkujących miasta powyżej 200 tysięcy mieszkańców. To kobiety dynamiczne, ciekawe świata, nowoczesne i poszukujące inspiracji oraz wiarygodnych informacji o gwiazdach polskich i zagranicznych.

"SHOW" dostarczać im będzie najciekawszych i najbardziej aktualnych informacji nie tylko o gwiazdach, ale także o stylu życia, urodzie, modzie, kulturze i wnętrzach.

"SHOW" wyróżnia w segmencie people nowatorski sposób podejścia do poruszanego tematu oraz dynamiczna i urozmaicona struktura.

Dzięki współpracy z amerykańskim magazynem "IN TOUCH", również wydawanym przez Grupę Bauer, "SHOW" publikować będzie, często jako pierwszy magazyn w Europie, aktualne i wiarygodne materiały, ekskluzywne informacje i zdjęcia.

"SHOW" jest eleganckim pismem o wysokiej jakości edytorskiej (papier, okładka, jakość zdjęć) pozycjonującej go obok takich tytułów jak Gala, VIVA! , PARTY czy, za granicą HELLO i OK.

Kierowany przez redaktor naczelną "SHOW", Annę Zaleską, zespół to doświadczeni dziennikarze specjalizujący się od lat w tematyce people i life style oraz profesjonalni reporterzy.

"SHOW" naprawdę lubi gwiazdy - mówi Anna Zaleska - ale chcemy nie tylko informować nasze czytelniczki o tym, co się dzieje w świecie celebrity, chcemy też inspirować, podpowiadać, doradzać".

"Dynamiczna i nowoczesna struktura "SHOW" umożliwia nam dostarczanie najciekawszych i najbardziej aktualnych informacji o wszystkim, co związane jest z gwiazdami - twierdzi Monika Krokiewicz, wydawca pism luksusowych i poradnikowych - jesteśmy dumni, że możemy zaprezentować naszym czytelniczkom produkt o najwyższej jakości merytorycznej i edytorskiej".

Badania fokusowe przeprowadzone na terenie całego kraju potwierdziły jednoznacznie wyjątkowość "SHOW" na tle konkurencji. Badane respondentki jednogłośnie wskazywały na "SHOW" jako magazyn unikatowy w swojej formule, elegancki, inspirujący, wiarygodny ,rzetelny i atrakcyjny. Podobne opinie wyraziły konsultowane przez Wydawcę gwiazdy , ich agenci oraz eksperci rynku prasowego.



"SHOW" ukazuje się w objętości 100 stron.

Za zakup powierzchni reklamowej odpowiada dział reklamy magazynów luksusowych kierowany przez Beatę Madeję.

"SHOW" będzie promowany w telewizji ( wszystkie telewizje ogólnopolskie i wybrane tematyczne), radiu RMF FM , czasopismach Wydawnictwa Bauer, Internecie oraz w punktach sprzedaży. Za kreację spotu telewizyjnego i reklamy prasowej odpowiada agencja Happy Hours, za zakup mediów Mediaedge:CIA.

Wydawca przeznaczy w tym roku na promocję magazynu "SHOW" około 10 milionów złotych.

Promocja magazynu "SHOW" obejmie również działania niestandardowe na antenie RMF FM i w wielu serwisach portalu Interia.pl



«