SHOW ŚWIĘTUJE TRZECIE URODZINY I REKORDY SPRZEDAŻY 23.09.2011
26 września na rynku ukaże się wyjątkowe, urodzinowe wydanie magazynu SHOW.
Według prognoz wydawcy średnie rozpowszechnianie płatne razem ostatnich trzech wydań magazynu SHOW osiągnie poziom 530 tysięcy egzemplarzy*.
Z okazji 3. urodzin SHOW ma większą objętość, aż 132 strony i wiele urodzinowych materiałów oraz konkursów ze spektakularnymi nagrodami dla czytelniczek.
W urodzinowym numerze, specjalnie dla SHOW, Maja Sablewska w roli dziennikarki przeprowadzi wywiad z Kate Moss, a Anja Rubik pokaże swoje zdjęcia z dzieciństwa. Specjalnie , z okazji urodzin, redakcja SHOW przygotowała Quiz dla czytelników, gdzie mogą sprawdzić swoją wiedzę na temat gwiazd i showbiznesu.
SHOW podsumowuje również trzy lata modowej rubryki: Trafy i gafy. W tym numerze redakcja prezentuje osoby, które najczęściej były nagradzane za najlepsze stylizacje i te, które zaliczyły najwięcej wpadek.
Urodzinowy SHOW zawiera również, powiększony do 36 stron, dodatek SHOW Style. W tym wyjątkowym, urodzinowym wydaniu ikona mody, Małgorzata Kożuchowska, zdradzi czytelniczkom sekrety swoich najlepszych stylizacji.
Na 3. urodziny SHOW przygotowało niezwykłe konkursy, w których wygrać będzie można m.in. suknie Dawida Wolińskiego i marki La Mania, przejażdżkę po profesjonalnym torze Lamborghini, czy romantyczny wyjazd do Kenii. Czytelniczki, które autorsko wystylizują się na Rihannę i wyślą zdjęcia do redakcji Show, mają szanse wygrać bilety na wyjątkowy koncert gwiazdy w ramach międzynarodowej trasy „Loud Tour”
Z okazji 3 urodzin SHOW, nie tylko rozdaje prezenty, ale też wspiera projekt warszawskich Amazonek – budowę Domu Chorych na Raka. Do swojej akcji SHOW zaprosiło gwiazdy: Rubik, Maję Sablewską, Annę Dereszowska, Kasię Glinkę i Justynę Steczkowską oraz firmę APART. Każda z gwiazd zaprojektowała unikalny charms, a firma APART wyprodukowała unikatową kolekcję 50 bransoletek. Jedyna możliwość, by stać się właścicielką jednej z nich, to wygrać w konkursie SHOW, nie można ich kupić w żadnym sklepie. Wysyłając sms czytelniczki, dołączą do naszych gwiazd, magazynu SHOW i firmy APART, pomogą warszawskim Amazonkom. Wydawnictwa Bauer całkowity zysk z konkursu SMS przekaże na szczytny cel– budowę Domu Chorych na Raka.
Sprzedaż urodzinowego numeru SHOW będzie wsparta kampanią reklamową w telewizji (TVP 1, 2, TVN, Polsat), w internecie (Interia.pl) i PSD.
Kreacja - Happy Hours, mediaplan – MEC.
*-dane własne wydawcy, średnie rozpowszechnianie płatne razem numery 17-19/2011
«