SHOW W NOWEJ TONACJI, BARDZIEJ ELEGANCKI I NOWOCZESNY 16.06.2010
5 lipca dwutygodnik SHOW ukazuje się w odmienionej formie .
Magazyn stal się teraz jeszcze bardziej elegancki i nowoczesny. Ulubione rubryki czytelniczek zyskały nową, bardziej atrakcyjną formę, pojawiły się też nowe pozycje, m.in. Giełda SHOW (notowania akcji w szołbiznesie), korespondencje z Hollywood, oraz duża porcja fascynujących historii z życia najgorętszych aktualnie gwiazd.
Zmianie uległa kolorystyka magazynu. Show pojawia się teraz w tonacji czarno-biało-czerwonej.
Okładka zachowuje dotychczasowe logo, zmieniona zostaje jednak jej kolorystyka i kompozycja. Wszystkie rubryki Magazynu otrzymały nowy layout.
"Nowe SHOW to więcej pięknych zdjęć, które w nowej, atrakcyjnej oprawie graficznej i na lepszym papierze olśnią czytelników. Gwarantujemy też jeszcze więcej ciekawych tekstów do czytania." - mówi redaktor naczelna SHOW, Anna Zaleska.
SHOW ukazywać się będzie teraz w większym formacie i na jeszcze lepszej jakości papierze o wyższej niż dotychczas gramaturze.
Wzrośnie też objętość Magazynu, a jego cena nie ulegnie zmianie.
Nowy numer będzie promowany w TVP, TVN, Polsat
Kreacja: Happyhours, zakup mediów - Mediaedge:cia.
SHOW
Rozpowszechnianie płatne razem - 405 tysięcy egzemplarzy*
Czytelnictwo
649.093 osób*
*Źródło: ZKDP, rozpowszechnianie płatne razem, średnie jednorazowe za okres: I - III 2010
**Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa; Millward Brown SMG/KRC, Wskaźnik CPW, październik 2009 : kwiecień 2010 (wielkość: 28 207)
«