Specjalna oferta reklamowa

Biuro Reklamy Wydawnictwa przygotowało specjalną ofertę reklamową w 14 tytułach. Klienci, którzy wykupią reklamy we wskazanych wydaniach czasopism w okresie od 20 kwietnia do 15 maja otrzymają preferencyjną cenę, a całkowity przychód z tego pakietu reklamowego Bauer przeznaczy na zakup testów na koronawirusa we współpracy z firmą Warsaw Genomics.

Akcja obejmuje tytuły, których łączna sprzedaż wynosi ponad 2 miliony egzemplarzy. Są to magazyny: „Z życia wzięte”, „100 rad”, „Pani domu”, „Chwila dla Ciebie”, „Dobry tydzień”, „Relaks”, „Rewia”, „Świat & ludzie”, „Motor twoje imperium”, „Świat seriali”, „Kurier TV”, „To & Owo”, „TV 14”

Charytatywna akcja wiąże się z wynikami raportu, który w zeszłym tygodniu opublikowało Wydawnictwo. Mowa w nim o znaczeniu obecności marek wraz z komunikowaniem ich wartości i podjętych pro-aktywnych działań w przyjaznym wspierającym medium, jakim jest prasa kolorowa. Raport powstał na bazie przeprowadzonych badań przez polski, a także brytyjski oddział Bauera.