SPRZEDAJEMY BRAVO SPORT…
14.07.2004

Dwutygodnik BRAVOsport sprzedaje się coraz lepiej.
Numer 13/2004 BRAVOsport, sprzedał się na poziomie ponad 140 tys. egzemplarzy z nakładu 150 tys. (prognozy Wydawnictwa Bauer).

"Cieszy mnie fakt, że coraz więcej czytelników sięga po BRAVOsport" mówi redaktor naczelny Robert Swaczyński. "Misją magazynu jest pokazywanie sportu na TAK. Pismo w swojej formule ma zachęcać do czynnego uprawiania sportu oraz zdrowego kibicowania."

Bardzo dobra sprzedaż egzemplarzowa idzie w parze ze wzrostem przychodów reklamowych.

- wzrost przychodów reklamowych o 141%. Przychody za okres styczeń - maj 2004 - 560 tys. PLN (porównanie okresów: sty-maj 2004 vs sty-maj 2003. Źródło: Export Monitor, bez reklam własnych)

- wzrost sprzedaży o 21%, średnie rozpowszechnianie płatne za okres paź'03-mar'04 - 124 160 egz. (Źródło: ZKDP, średnie rozpowszechnianie płatne)


«