Sukces zeszłorocznych debiutów : rośnie sprzedaż magazynów Dobry Tydzień i Retro
07.10.2015

Obydwa wprowadzone w zeszłym roku na rynek kobiece magazyny rozrywkowe odnotowują systematyczny wzrost sprzedaży.
Tygodnik Dobry Tydzień - od czasu wejścia na rynek w sierpniu 2014 roku sprzedaż tego magazynu cały czas rośnie. Średnia za III kwartał to aż 180 tysięcy egzemplarzy, podczas gdy w poprzednim kwartale wyniosła 148 tysięcy.
W tym roku cztery wydania sprzedały się w liczbie ponad 190 tysięcy egzemplarzy, a rekordzista– w liczbie aż225 tysięcy!
Także miesięcznik Retro poświęcony gwiazdom o nieprzemijającej sławie okazał się strzałem w dziesiątkę.
Retro – na rynku dopiero od listopada ubiegłego roku - sprzedaje się w roku bieżącym w średniej liczbie 159 tysięcy egzemplarzy (styczeń-wrzesień 2015r.)
Źródło: prognozy wydawcy