Sukces zeszłorocznych premier wydawniczych Bauera
18.02.2015

Tygodnik Dobry Tydzień i miesięcznik Życie na Gorąco Retro - dwa tytuły, które zadebiutowały w zeszłym roku - odniosły duży sukces wydawniczy.

Według prognoz wydawcy średnie rozpowszechnianie razem pierwszych 15 wydań Dobrego Tygodnia wynosi 166 tysięcy egzemplarzy.

Średnie rozpowszechnianie płatne razem trzech dotychczasowych wydań Retro wynosi 170 tysięcy egzemplarzy, a każde kolejne wydanie notuje coraz wyższą sprzedaż: ostatnie sprzeda się w liczbie 186 tysięcy egzemplarzy.

Powyższe sukcesy wzmocniły dodatkowo pozycję segmentu magazynów kobiecych rozrywkowych, do którego należy obecnie siedem tytułów: sześć tygodników i jeden miesięcznik. Łączna sprzedaż w segmencie wzrosła tym samym od stycznia br. aż o 18 procent ( 357 tysięcy egzemplarzy) w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Wydawca nie wyklucza dalszej rozbudowy tego segmentu.