„Sukcesy i Porażki” – odmienione

19 maja 2017 ukazuje się zmienione wydanie dwutygodnika „Sukcesy i Porażki”. Magazyn ma teraz 12 stron więcej (w sumie 48). Publikowany jest w kolorze, za wyjątkiem stron z historiami z życia. Nieznacznie zmieni się również format gazety – zamiast dotychczasowego 205×287 mm będzie wynosił 205×280 mm.

Pojawiają się także nowe działy: zdrowie i uroda, kuchnia, oraz cykl „Polska, to brzmi dumnie” prezentujący sylwetki słynnych i zasłużonych Polaków.

„Sukcesy i Porażki” będą również tańsze – ukazują się w cenie 1,49 PLN i w nakładzie 240 tysięcy egzemplarzy.

Wydanie to wesprze kampania reklamowa we wszystkich głównych stacjach TV (TVP, TVN, Polsat) i w stacjach tematycznych. Za kreację odpowiada agencja PRL, a za zakup mediów MEC.

 

Więcej o tytule.