Świat Kobiety w nowej formule i szacie graficznej
04.07.2011


Miesięcznik Świat Kobiety od wydania nr 8 (na rynku od 5 lipca b.r.) ukazuje się w nowej, bardziej dynamicznej i nowoczesnej formule. W warstwie merytorycznej magazyn zyskał jeszcze bardziej ekspercki i praktyczny charakter.

Zmieniony Świat Kobiety to elegancki i praktyczny magazyn kobiecy z największym w segmencie miesięczników poradnikowych działem kulinarnym (22 strony) oraz eksperckimi działami poświęconymi zdrowiu i urodzie.


Zmianie ulega także szata graficzna magazynu. Zmodyfikowano fonty, wprowadzono nową kolorystykę poszczególnych działów oraz większą ilość apli i ramek.


Wprowadzeniu nowej formuły pisma będzie towarzyszyć kampania reklamowa w telewizji (TVP, TVN, Polsat, TVN7 i Puls), radiu (RMF) oraz w magazynach Wydawnictwa Bauer. Kreację spotu przygotowała agencja reklamowa Happy Hours, za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Wydawca od nr 8/2011 zmienił także cenę egzemplarzową podstawowej wersji pisma na 2,20 zł (dotychczas 1,99)

Sierpniowy numer Świata Kobiety jest wydany w objętości 156 str., w trzech mutacjach: bez dodatku, z książeczką kulinarną „ 101 przepisów na łatwe i szybkie dania na lato” za 4,99 zł oraz z DVD „Coco Chanel” za 9,99 zł.

Łączny nakład numeru wyniesie 590 tys. egz. (dotychczas średnio 540 tys.egz.)


Średnia sprzedaż ogółem Świata Kobiety w okresie styczeń – kwiecień 2011 wyniosła 422.008 egz. wg danych zgłoszonych do ZKDP.


«