Świat Kobiety w nowej odsłonie – Piękno. Kobiecość . Dojrzałość.
04.05.2016

Świat Kobiety w nowej odsłonie - Piękno. Kobiecość . Dojrzałość.


4 maja miesięcznik Świat Kobiety ukazuje się w zupełnie nowej odsłonie.

Świat Kobiety zyskał nową, jeszcze bardziej przejrzystą i elegancką makietę oraz ma więcej treści kierowanych do kobiet dojrzałych.
Dużą zmianą wizerunkową jest pojawienie się gwiazdy na okładce – w tym wydaniu to Ewa Drzyzga.
Magazyn, oprócz nowego, wysmakowanego i nowoczesnego layoutu, ma teraz dodatkowo więcej treści - czytelniczki w każdym wydaniu otrzymają kilka prawdziwych, wzruszających historii kobiet w nowych rubrykach:
„Moje życie” – o ważnych decyzjach, które wpływają na nasze dalsze życie,
„Wymyślone przy kuchennym stole” – nietuzinkowe pomysły na własny biznes,
„Silne więzi” – pełne emocji reportaże o relacjach z najbliższymi.

Ponadto, w sekcji urodowej pojawia się nowa, autorska rubryka doświadczonej kosmetyczki i specjalistki od wizażu Leny Kamińskiej, w której autorka testuje (na własnej skórze) zabiegi i kosmetyki przeznaczone dla dojrzałej cery. Nowością są również metamorfozy czytelniczek, od tej pory co miesiąc prezentowane w Magazynie. W tym wydaniu pokażą sukienki na specjalne okazje dobrane do figury.
Dział zdrowia został na stałe wzbogacony o temat mądrych diet, które służą nie tylko szczupłej sylwetce, ale również zdrowiu.

Nowościami w Świecie Kobiety są również: stała kolumna w dziale psychologii „Rodzina jest najważniejsza” oraz nowy dział „Zrób to sama” – sześć stron pomysłów na piękne dodatki i akcesoria, które można wykonać dla siebie i bliskich.

Świat Kobiety ma teraz także większy dział rozrywki i relaksu: w każdym wydaniu czytelniczki znajdą cztery strony krzyżówek i łamigłówek.

„Wprowadzone zmiany to odpowiedź Wydawcy na najnowsze światowe trendy w segmencie prasy dla kobiet . Stąd zwiększenie liczby reportaży, jeszcze większe nasycenie emocjami treści, bardzo często kierowanych do kobiet dojrzałych, czy wyjątkowo silna interakcja z czytelniczkami. Świat Kobiety zawsze jest blisko swojej grupy docelowej i spełnia jej oczekiwania. Także dzięki temu już od dziesięciu lat jesteśmy numerem jeden w subsegmencie poradników premium*” – mówi dyrektor wydawnicza segmentu magazynów poradnikowych w Wydawnictwie Bauer Izabela Pajor.


Czerwcowe wydanie ukazuje się w objętości 180 str., w nakładzie 445 tys. egz. Cena egzemplarzowa nie uległa zmianie.

Nową odsłonę pisma wspiera kampania reklamowa w telewizji ( TVP1, TVP2, TVN oraz telewizji Polsat), radiu RMF oraz czasopismach Wydawnictwa Bauer, min. w Tele-Tygodniu, Grazii, Show, Olivii, Kobiecie i życiu, Tinie i Naj.
Kreację spotu przygotowała agencja Digit Art, media zaplanował MEC.


* Źródło: ZKDP, sprzedaż ogółem: średnie roczne za okres 1.2005-12.2015, tytuły: Świat Kobiety, Claudia, Olivia