Świat Wiedzy – nowy magazyn Wydawnictwa Bauer
12.07.2011

18 lipca ukazuje się na rynku pierwszy numer nowego magazynu popularnonaukowego – Świat Wiedzy.

Pierwszy numer magazynu ukaże się w cenie 4,99 zł, w nakładzie 200 000 egz. i objętości 116 stron .

Premierę Świata Wiedzy wspiera kampania reklamowa o ogólnopolskim zasięgu. Za kreację spotu odpowiada redakcja i pion wydawniczy Bauera, za zakup mediów- MEC.

Reklamy Świata Wiedzy pojawią się w największych stacjach telewizyjnych w Polsce: TVP 1, TVP 2, TV Polonia, TVN i Polsat, Canal + oraz w kanałach tematycznie związanych z zagadnieniami poruszanymi na łamach magazynu (Discovery, National Geographic, BBC Knowledge, History Channel, Travel Channel, Planete i wiele innych). Ponadto czasopismo będzie reklamowane w radiu (RMF FM), Internecie (Interia) oraz w największych magazynach Wydawnictwa Bauer (między innymi Tele Tydzień, To & Owo, Tele Świat, Motor, Bravo, CD-Action, PC Format i w wielu innych).

Informacje dodatkowe:
Świat Wiedzy to magazyn nowej generacji. Po raz pierwszy zastosowana formuła zrywa z dotychczasowymi standardami obowiązującymi w segmencie prasy popularnonaukowej. Świat Wiedzy uczy i bawi, wyjaśnia kompleksowe zagadnienia z wielu perspektyw, opatrując je ciekawymi tekstami oraz obficie ilustrując zdjęciami i nowoczesnymi infografikami.

Tematyka takich działów jak „Świat i Natura”, „Świat i Nauka”, „Świat i Człowiek”, „Świat i Historia” czy „Świat i Cywilizacja” jest przedstawiona w przystępny i atrakcyjny sposób, zamieniający lekturę numeru w prawdziwą wyprawę badawczą.

Dzięki różnorodności poruszanych tematów Świat Wiedzy zamierza dotrzeć do grupy czytelników między 14 a 49 rokiem życia i zaspokoić ich potrzeby związane z interesująco i nowatorsko podaną wiedzą.

O wysoki poziom merytoryczny czasopisma dba doświadczony zespół redakcyjny kierowany przez Adama Szumilaka – wieloletniego redaktora czasopisma CD-Action i współpracujący z licznymi ekspertami naukowymi.





«