TELE TYDZIEN W TELEWIZJI
01.09.2003

31 sierpnia rozpoczeła się pierwsza w historii pisma wizerunkowa kampania telewizyjna największego w Polsce tygodnika "Tele Tydzień".

Kampania będzie realizowana w ciągu dwóch miesięcy.
Spoty reklamowe pojawią w telewizji publicznej w programie 1 i 2 oraz w telewizjach: Polsat i TVN.

W zabawnych scenkach "Tele Tydzień" będą polecać znani i lubiani aktorzy: Olga Borys, Maciej Damięcki, Marian Glinka, Paulina Holtz, Laura Łącz, Bartosz Obuchowicz, Marian Opania i Wiktor Zborowski.


Tele Tydzień to największy w Polsce (i 15. na świecie) tygodnik z programem telewizyjnym.

Średnia sprzedaż w okresie styczeń-maj 2003 wyniosła 1.362.027 egz. (dane ZKDP).

Czytelnictwo: 6.660.000

Źródło: PBC General, fale styczeń -czerwiec 2003, wskaźnik COW, grupa celowa : wszyscy

Przychody z reklam:
wzrost w stosunku do ubiegłego roku (styczeń-maj 2003) o 8%



«