TINA BŁYSZCZY SIĘ I ZMIENIA MAKIJAŻ 29.10.2003
Tygodnik TINA zmienia się od numeru 47 (w sprzedaży od 19 listopada br.). Zmiany dotyczą layoutu i struktury pisma, koncepcji okładek oraz papieru.
Nowy layout jest bardziej elegancki, nowoczesny i przejrzysty z przewagą stałych i uporządkowanych elementów graficznych. Kolorystyka nowej TINY jest spokojniejsza, zrezygnowano z mocno skontrastowanych kolorów.
Otwierający część poradnikową pisma dział mody oparty jest na nowej makiecie - nowoczesnej, wyrazistej i atrakcyjnej graficznie.
Trzy najważniejsze działy poradnicze (Uroda, Zdrowie i Psychologia - dotychczas nazywany Nasze Sprawy) zostały uporządkowane i wyraźnie oznaczone kolorystycznie. Powiększono także objętość działów Uroda i Zdrowie .
Nowa koncepcja okładek Tiny zakłada częste wykorzystywanie zdjęć agencyjnych oraz subtelne ujednolicenie graficzne layoutu.
TINA ma także bardziej elegancki papier (UPM Cat 80), błyszczący, wyższej klasy i o wyższym procencie białości.
W sferze merytorycznej TINA nadal pozostaje kompetentnym kobiecym magazynem poradniczym, bliskim czytelniczkom i ich życiu, reagującym żywo na nękające je problemy. TINA uczestniczy w wielu akcjach społecznych ("Podaruj dzieciom słońce", "Zareaguj przeciwko przemocy") współpracując z wieloma fundacjami i organizacjami społecznymi i angażując się nie tylko medialnie, ale także finansowo.
Ogłoszona w numerze 42 akcja pomocy dla dzieci z mukopolisacharydozą spotkała się z ogromnym zainteresowaniem czytelniczek: nadesłano ponad 13.805 tys. sms-ów. Redakcja tygodnika TINA przekazała na rzecz chorych dzieci cały zysk z akcji sms-owej, czyli blisko 13.tys.805 złotych!
Dzięki zainicjowanej przez tygodnik TINA akcji na konto Stowarzyszenia Przyjaciół i Rodzin Dzieci chorych na Mukopolisacharydozę wpłynęło dodatkowo 2 tys. zł. Spodziewane są także bezpośrednie wpłaty od osób prywatnych, zadeklarowano również zbiórki w szkołach i innych instytucjach.
TINA
Sprzedaż - 365.067 tygodniowo ( ZKDP, rozpowszechnianie płatne, styczeń - lipiec 2003 )
Czytelnictwo
3,4 MILIONA KOBIET (PBC General, SMG/KRC A Millward Brown Co, CCS, kobiety, kwiecień - wrzesień 2003)
4,3 miliona osób (PBC General, SMG/KRC A Millward Brown Co, CCS, wszyscy, kwiecień - wrzesień 2003)
«