TINA najlepsza wœród dwutygodników poradnikowych
06.02.2014

W listopadzie ub. roku rozpowszechnianie płatne poradnika TINA było najwyższe wśród wszystkich dwutygodników poradnikowych i wyniosło…. 325.573 egzemplarzy*. W stosunku do października oznacza to wzrost – jedyny dwucyfrowy w segmencie – aż o 37 procent!!
Tak dobry wynik jest między innymi efektem zmian wprowadzanych od wydania 25/2013 kiedy to w magazynie pojawiła się książeczka z przepisami czytelniczek i nowe działy.

Nowa TINA jeszcze bardziej ułatwia życie czytelniczkom i pomaga im oszczędzać. Magazyn silnie eksponuje wątek oszczędności, praktyczności i nowości. Pojawiły się w nim nowe strony: „Konsumenckie aktualności” - bieżący temat prawny z dziedziny praw konsumenckich, zawsze z możliwością skorzystania z bezpłatnych dyżurów prawników np. z UOKiK, Federacji Konsumentów, itp. W dziale „ To nas porusza” TINA publikuje materiały o ważnych, kontrowersyjnych, wzbudzających silne emocje sprawach społecznych. Obecni w każdym wydaniu Tiny eksperci doradzają jak oszczędzać i korzystnie robić zakupy. W Dwutygodniku znajdą się też kalendarze i leksykony zdrowotne w formie plakatu (typu: wyjmij i zachowaj) oraz materiały o medycznych odkryciach i najnowszych terapiach.

*źródło: ZKDP, rozpowszechnianie płatne razem. Segment dwutygodników poradnikowych: Chwila dla Ciebie, Tina, Naj, Przyjaciółka, Pani Domu.


«