TINA – REKORDOWA SPRZEDAŻ
04.08.2004


Według danych Wydawcy 30. numer tygodnika TINA sprzedał się w ilości 720 tys. To najwyższa sprzedaż tygodnika TINA od 2002 roku.

Średnia sprzedaż numerów po relaunchu wynosi obecnie 520,724 (nr 21-30, dane Wydawcy), z czego ok. 70,5% przypada na wersję bez gadgetu.

Pojawienie się nowej Tiny wywołało poruszenie na polskim rynku wydawniczym i wpłynęło znacząco na pozycje innych tygodników kobiecych. Wszystko wskazuje na to, że TINA już wysunęła się na pierwszą pozycję w swoim segmencie i jest jednym z najchętniej czytanych magazynów w Polsce.

Tygodnik Tina jest doceniany nie tylko przez czytelników, ale także przez reklamodawców. Odnotowuje obecnie najwyższe wzrosty przychodów reklamowych spośród kobiecych tygodników poradniczych: przychody reklamowe nowej Tiny wzrosły aż o 99% (maj-czerwiec 2004 vs maj-czerwiec 2003) i wyniosły w okresie maj-czerwiec 2004 ponad 2,5 miliona złotych.
Według oficjalnych danych (Expert Monitor) tym samym okresie tygodniki Przyjaciółka (Edipresse) i Naj (G+J) odnotowały spadek przychodów.





«