TINA WPROWADZA NOWY DODATEK I ROZPOCZYNA AKCJĘ
30.11.2010



Od nr 25/2010 (na rynku od 1 grudnia)Tina wprowadza cykliczny dodatek poligraficzny.

Wydanie świąteczne rozpoczyna cykl książek kulinarnych do zbierania, które będą dołączane do kolejnych numerów Tiny.
Dodatek kulinarny został wydany w poręcznym formacie, wydrukowany na wysokiej jakości papierze, w objętości 48 stron.
Cena Tiny z książeczką wynosi 2,95 zł. W tym numerze dodatek zawiera 64 przepisy na świąteczne ciastka i ciasteczka.



Wielka akcja Tiny – Serce dla Serca

W tym samym numerze rusza wielka akcja Tiny i Fundacji Serce Dziecka „Serce dla Serca”. Redakcja zbiera pieniądze na pokrycie kosztów leczenia dzieci z wrodzonymi wadami serca, podopiecznych Fundacji. Akcję wspiera znana aktorka, Anna Dereszowska. Cały dochód z konkursu sms Wydawnictwa Bauer w tym wydaniu zostanie przekazany Fundacji z przeznaczeniem na pomoc dla rocznej Mai, która cierpi na poważną wadę serca.

Tina nr 25 dostępna jest w czterech wersjach – bez dodatku za 0,99 zł, z płytą CD „Najpiękniejsze kolędy Roberta Janowskiego” za 7,90 zł, z bajkami dla najmłodszych za 5,99 zł oraz z książeczką kulinarną do zbierania „ Świąteczne ciasta i ciasteczka” za 2,95 zł.
Objętość została powiększona do 76 stron, a nakład wynosi 675 tys. egz.

Ten numer Tiny jest promowany w telewizji: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN7 oraz w radiu RMF FM.
Kreację spotu reklamowego przygotował Happy Hours, media zakupił Dom Mediowy MEC.



«