TINA zmienia strategię – do każdego wydania książeczka kulinarna z przepisami czytelniczek
26.11.2013

Od numeru 25/2013 (w sprzedaży od 27 listopada ) dwutygodnik TINA zmienia strategię wydawniczą. Po raz pierwszy na polskim rynku, w segmencie poradnikowym, książeczka kulinarna z przepisami czytelniczek dodawana jest do całego nakładu pisma.

Książeczka, w formacie 148x194 mm, naszywana na grzbiet pisma, liczy 16 stron. Dodatek „Wasze przepisy” będzie zawierał od 21 do 24 sezonowych przepisów czytelników w każdym numerze. Za każdy opublikowany przepis ze zdjęciem, autor przepisu otrzyma 80 zł. Ponadto w każdym wydaniu redakcja zamieści relację z wizyty u wybranej rodziny i jej popisowe danie. Za ten przepis i foto-relację rodzina otrzyma 500 zł.

Sprzedaż dwóch pierwszych wydań z książeczką z przepisami czytelników, Tiny 25 i 26, będzie wsparta kampanią reklamową w telewizji (stacje grupy TVP, Polsat i TVN), radiu RMF oraz prasie (Chwila dla Ciebie, Życie na Gorąco, Naj, Świat Kobiety, Tele Tydzień, To & Owo, Super TV, Kurier TV i Tele Max). Wartość planowanych wydatków to ponad milion złotych do końca br. Za realizację kampanii odpowiedzialna jest firma Happy Hours, za zakup mediów MEC.

Tina 25/2013 ukazuje się w nakładzie 450 tysięcy egzemplarzy, w objętości 68 stron, w cenie 1,40.

Pierwsza nowa Tina to wydanie charytatywne. Redakcja wspiera cykliczną akcję „Gwiazdka z nieba”, organizowaną przez Fundację „Kolorowy Świat”. W numerze ogłoszony zostanie wyjątkowy konkurs, z którego cały dochód Wydawnictwa zostanie przekazany Fundacji na paczki rodzinne dla niepełnosprawnych dzieci, podopiecznych Fundacji. Na okładce dwutygodnika pojawi się Tamara Arciuch, która wspiera akcję.





«