TINA ZWIĘKSZA OBJĘTOŚĆ I WPROWADZA „WIELKI PORADNIK TINY”
22.07.2015

Dwutygodnik „Tina” od numeru 15 (na rynku 22 lipca 2015) zwiększa objętość o 8 stron (do 68) i wprowadza nowe działy.

Nowością jest „Wielki Poradnik Tiny” – 7 - stronicowy dział poruszający tematy z dziedziny prawa, finansów, zdrowia i spraw konsumenckich. W każdym numerze czytelniczki Tiny znajdą 2 obszerne artykuły z tych dziedzin, a w nich informacje, porady ekspertów, wzory pism.

Ponadto w każdym wydaniu Tiny czytelniczki znajdą teraz także 4 nowe strony poświęcone wzruszającym historiom sprzed lat oraz gwiazdom, które kiedyś rozpalały wyobraźnię czytelniczek.

Dział Aktualności zyskał 2 dodatkowe strony i nowy, bardziej atrakcyjny i przejrzysty layout. Nowa objętość pozwala na zamieszczanie większej liczby aktualnych informacji zapowiedzi najbardziej interesujących wydarzeń.


Nowe wydania Tiny będą promowane w telewizji ( stacje grup TVP, Polsat, TVN, ZPR), a także w radiu RMF FM, i czasopismach wydawnictwa Bauer, m.in. Tele-Tygodniu, To i owo, Życiu na gorąco, Chwili dla Ciebie, Twoim Imperium, Świecie Kobiety, Kobiecie i życiu, Olivii, Naj i innych.

Kreację spotu przygotowała agencja Digit-Art, media zaplanował MEC.


Od tego numeru wydawca zmienił cenę egzemplarzową pisma na 1,49 zł (poprzednio 1,40).