TO&OWO NA KOLOROWO
17.06.2003

Tygodnik telewizyjny TO&OWO zmienia się od numeru 25/2003 (na rynku od 17 czerwca br.) - ukazuje się w pełnym kolorze i po obniżonej cenie (1,80 zł., poprzednio 1,90).
Nowa, nowoczesna makieta ułatwia prezentację programów telewizyjnych. Bloki programowe porozdzielane są specjalnymi omówieniami ("Hity dnia").

Nowe TO&OWO to największa w Polsce prezentacja 91 programów telewizyjnych, polskich i zagranicznych.

Dodatkową atrakcją pisma są wywiady z gwiazdami, ciekawostki ze świata filmu, najnowsze premiery kinowe, wideo, DVD, multimedia

Czytelnictwo To i Owo wynosi 1.589.000 (PBC General, maj'02 - kwiecień'03, CCS, grupa: wszyscy)

sprzedaż magazynu - 487.266 (ZKDP, marzec'02-luty'03, rozpowszechnianie płatne).



«