TO&OWO – NA PRZEKÓR TRENDOM
26.05.2009


Magazyn telewizyjny To &Owo notuje nieprzerwane wzrosty rozpowszechniania.

W okresie kwiecień 2008 - marzec 2009 rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 489 tys. egzemplarzy.

Dynamika rozpowszechniania wyniosła 10% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.

To & Owo TV, tygodnik telewizyjny z segmentu Premium, jedyny na rynku polskim oferujący tak szeroką ofertę programową - aż 112 stacji TV.

Pismo adresowane jest do męskiej części społeczeństwa, mężczyzn młodych i w średnim wieku, zainteresowanych nowinkami technicznymi, posiadających zestawy do odbioru telewizji satelitarnej i kablowej.

To &Owo zawiera opisy ponad 200 filmów oraz wybór seriali, premier, programów dokumentalnych, rozrywkowych, podróżniczych i najgorętszych wydarzeń sportowych. Co tydzień publikuje również nowości techniczne, porady specjalistów z zakresu programowania i konfigurowania sprzętu telewizyjnego.

Czytelnictwo: 1.694.000 (kwiecień 2008 - marzec 2009, SMG KRC, CPW, estymacja na populację)
Średnia sprzedaż - 489 015 (kwiecień 2008 - marzec 2009, ZKDP, rozpowszechnianie płatne razem)


«