TO&OWO – NA PRZEKÓR TRENDOM 26.05.2009
Magazyn telewizyjny To &Owo notuje nieprzerwane wzrosty rozpowszechniania.
W okresie kwiecień 2008 - marzec 2009 rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 489 tys. egzemplarzy.
Dynamika rozpowszechniania wyniosła 10% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.
To & Owo TV, tygodnik telewizyjny z segmentu Premium, jedyny na rynku polskim oferujący tak szeroką ofertę programową - aż 112 stacji TV.
Pismo adresowane jest do męskiej części społeczeństwa, mężczyzn młodych i w średnim wieku, zainteresowanych nowinkami technicznymi, posiadających zestawy do odbioru telewizji satelitarnej i kablowej.
To &Owo zawiera opisy ponad 200 filmów oraz wybór seriali, premier, programów dokumentalnych, rozrywkowych, podróżniczych i najgorętszych wydarzeń sportowych. Co tydzień publikuje również nowości techniczne, porady specjalistów z zakresu programowania i konfigurowania sprzętu telewizyjnego.
Czytelnictwo: 1.694.000 (kwiecień 2008 - marzec 2009, SMG KRC, CPW, estymacja na populację)
Średnia sprzedaż - 489 015 (kwiecień 2008 - marzec 2009, ZKDP, rozpowszechnianie płatne razem)
«