TO&OWO TV – WIOSENNE ZMIANY
11.03.2008

To&Owo TV, tygodnik telewizyjny z segmentu Premium, ukazuje się w tym tygodniu w nowej makiecie. Odświeżeniu uległa także formuła pisma.

W To&Owo pojawiły się nowe rubryki (Gwiazda - w większej objętości, Premiery, Telewizyjne seriale od A do Z, Wydarzenie, Technika), wprowadzono także , po raz pierwszy w segmencie, przewodniki po ofercie filmów dokumentalnych i programach rozrywkowych. Część redakcyjną wzbogacono ponadto poprzez zwiększenie ilości tematów magazynowych.

To&Owo TV nadal prezentuje największą ofertę programową - 112 stacji telewizyjnych.

Tygodnik otrzymał oficjalną rekomendację wszystkich platform cyfrowych: Cyfrowego Polsatu, Cyfry+ i Telewizji n.

To&Owo promowane będzie w stacjach telewizyjnych - TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TV4, TVN7.
Kreacja- własna, realizacja - Market Share, zakup mediów - Mediaedge CIA.

To&Owo TV
Czytelnictwo: 1 590 000 osób (estymacja na populację), grupa celowa: wszyscy respondenci, fale: styczeń-grudzień 2007, wskaźnik CPW
Średnia sprzedaż IV kwartał 2007 - 451 935 egz (ZKDP, rozpowszechnianie płatne razem)
Sprzedaż w grudniu 2007 - 488 839 (ZKDP)


«