TWIST OGŁASZA WIELKI KONKURS
24.10.2007

Konkurs MOST WANTED organizowany przez miesięcznik TWIST otwarty jest dla firm produkujących lub dystrybuujących produkty przeznaczone dla młodzieży.

Spośród nominowanych przez Jury produktów, czytelnicy w głosowaniu SMS-owym wskażą te, które cieszą się ich największym uznaniem w kategoriach:
• GADŻETY (telefony komórkowe; odtwarzacze MP3/MP4; karty bankomatowe)
• URODA (pielęgnacja: twarz, ciało, włosy; makijaż; dezodoranty; wody toaletowe)
• MODA (ubrania dzienne; wierzchnie; buty; akcesoria).

MOST WANTED to wyjątkowy rodzaj plebiscytu umożliwiający poznanie preferencji i upodobań młodzieży. Zwycięskie produkty otrzymają prawo posługiwania się logo Most Wanted, a dla młodych ludzi opinia rówieśników to najlepsza rekomendacja do zakupu produktu.
Więcej informacji o plebiscycie na: www.regulaminy.pl

Lipcowy numer TWISTa, po wiosennym relaunchu, osiągnął sprzedaż ponad 170 tysięcy egzemplarzy (wzrost o 4,2 proc. w porównaniu do lipca poprzedniego roku, ZDKP, rozpowszechnianie płatne razem).



«