TWIST OGŁASZA WIELKI KONKURS 24.10.2007
Konkurs MOST WANTED organizowany przez miesięcznik TWIST otwarty jest dla firm produkujących lub dystrybuujących produkty przeznaczone dla młodzieży.
Spośród nominowanych przez Jury produktów, czytelnicy w głosowaniu SMS-owym wskażą te, które cieszą się ich największym uznaniem w kategoriach:
GADŻETY (telefony komórkowe; odtwarzacze MP3/MP4; karty bankomatowe)
URODA (pielęgnacja: twarz, ciało, włosy; makijaż; dezodoranty; wody toaletowe)
MODA (ubrania dzienne; wierzchnie; buty; akcesoria).
MOST WANTED to wyjątkowy rodzaj plebiscytu umożliwiający poznanie preferencji i upodobań młodzieży. Zwycięskie produkty otrzymają prawo posługiwania się logo Most Wanted, a dla młodych ludzi opinia rówieśników to najlepsza rekomendacja do zakupu produktu.
Więcej informacji o plebiscycie na: www.regulaminy.pl
Lipcowy numer TWISTa, po wiosennym relaunchu, osiągnął sprzedaż ponad 170 tysięcy egzemplarzy (wzrost o 4,2 proc. w porównaniu do lipca poprzedniego roku, ZDKP, rozpowszechnianie płatne razem).
«