„Twój Styl” 10/2021 z 18. edycją akcji „Stylowe Zakupy” oraz z kuponami rabatowymi na badania profilaktyczne dla kobiet

14 września  2021 w sprzedaży ukaże się „Twój Styl” 10/2021 z Magdaleną Mołek na okładce. Dziennikarka, która rok temu odeszła ze stacji TVN i realizuje swoje niezależne pomysły na YouTubie opowiada o odwadze, sile i życiu na własnych warunkach.

W magazynie czytelniczki znajdą również materiały z Joanną Kurowską, Marią Sobocińską, czy prokurator Małgorzatą Ronc, która w przeszłości oskarżała morderców, czy szefów mafii.

Specjalnymi atrakcjami numeru są dwie akcje rabatowe – 18. edycja akcji „Stylowe Zakupy” oraz 25. edycja akcji „Twoje Życie – Twój STYL”.

„Stylowe Zakupy” to największa akcja rabatowa w Polsce. Czytelniczki magazynu w dniach od 1 do 6 października, czyli aż przez 6 dni, będą mogły skorzystać z kuponów rabatowych do sklepów stacjonarnych, internetowych i salonów usługowych ponad 400-tu marek. Do akcji tradycyjnie włącza się także magazyn „Show”, który ukaże się 20 września.

Akcja będzie dostępna również w serwisie StyloweZAKUPY.pl. Tam Czytelniczki w tym samym czasie, tj. 1 do 6 października będą mogły pobrać kody rabatowe do sklepów internetowych.

W październikowym numerze „Twojego Stylu” znajdzie się także dodatek TRENDY jesień – zima, w którym  zaprezentowane zostaną inspiracje modowe ze światowych wybiegów oraz przykładowe stylizacje z wykorzystaniem produktów możliwych do kupienia w ramach akcji „Stylowe Zakupy”

„Twoje Życie – Twój STYL” to akcja, w ramach której magazyn zamieszcza kupony dające prawo do rabatu na badania profilaktyczne. Dzięki zaangażowaniu placówek medycznych Czytelniczki „Twojego Stylu” mogą wykonać w promocyjnej cenie (rabat 30%) min.: mammografię, USG piersi, cytologię. Rabat obejmuje także badania na obecność wirusa HPV oraz test na obecność mutacji genu BRCA1/BRCA2.

Kupony publikowane są wraz z adresami poszczególnych placówek i ich oddziałów, numerami telefonów oraz dokładnym spisem badań, które oferują. W tym roku jest to ponad 25 placówek medycznych, ponad 100 oddziałów w całej Polsce, w których można wykonać ww. badania.

Promocja numeru obejmuje kampanie telewizyjną, radiową, w magazynach Wydawnictwa Bauer, social mediach, punktach sprzedaży oraz u partnerów akcji.