TYGODNIKI PORADNICZO-ROZRYWKOWE TERAZ W NOWEJ FORMULE I WIĘKSZEJ OBJĘTOŚCI 03.08.2010
W sierpniu trzy tytuły z segmentu magazynów poradniczo-rozrywkowych ukażą się w nowej, odświeżonej formule i zwiększonej objętości.
Na Żywo zwiększa objętość o osiem kolumn, poświęconych w całości szołbiznesowi. Nowe rubryki to m.in. „Dieta gwiazd”, „Złote usta tygodnia”, „Szpiedzy widzą wszystko” czy „10 pytań, które zadajemy wszystkim”.
Cena tygodnika wzrasta o 5 groszy i wynosić będzie 1,40. Objętość 48 stron.
Promocja w punktach sprzedaży i tytułach Wydawnictwa Bauer.
Takie jest Życie zwiększa objętość o osiem kolumn, pojawia się m.in. autorska rubryka Piotra Ostracha „Postrach gwiazd” oraz, powracająca w nowej formule, rubryka „Faceci są stuknięci”.
Cena magazynu nie ulega zmianie i wynosi 1,69 złotych. Objętość 48 stron.
Promocja w punktach sprzedaży i tytułach Wydawnictwa Bauer.
Życie na Gorąco ukazuje się w nowym, odświeżonym layoucie. Wszystkie dotychczasowe rubryki zostały zachowane. Tytuł promowany będzie w punktach sprzedaży i w telewizji (POLSAT, TVN, TVP).
Za kreację reklam odpowiada dział marketingu pionu rozrywkowego, layoutów – dyrektor artystyczna segmentu Dorota Kaleta, a za zakup mediów Mediaedge:CIA.
«