WAKACYJNA TINA BIJE REKORDY SPRZEDAŻY
20.08.2003

Tygodnik TINA, po bardzo dobrych wynikach sprzedaży w pierwszej połowie roku, odniósł kolejny, spektakularny sukces na rynku polskim.

Podwójny numer tygodnika TINA (32/33, 6 sierpnia 2003, do części nakładu dołączono płytę CD z wakacyjnymi przebojami, m.in. Chihuahua ) sprzeda się według prognoz Wydawcy w rekordowej ilości 592.000 egzemplarzy.
To najwyższa sprzedaż tygodnika TINA w tym roku.

Tygodnik TINA, jako jedyny w swoim segmencie zachował stały poziom sprzedaży w okresie styczeń-maj 2003 w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego, podczas gdy spadek sprzedaży tytułów konkurencyjnych osiągnął nawet 30%!

Tygodnik TINA ma najniższe koszty dotarcia w grupie kobiety 25-55 lat - tylko 24,8 zł, podczas gdy koszt dotarcia innych tygodników z tego segmentu przekracza 34,5 zł (PBC General, styczeń-czerwiec 2003, CPW, grupa celowa: kobieta, 25-55 lat).

Sprzedaż TINY w bieżącym roku wynosi średnio 369 558 egzemplarzy, co plasuje ją na trzecim miejscu w segmencie (ZKDP, styczeń - maj 2003, rozpowszechnianie płatne).



«