WYDAWNICTWO BAUER DOPASOWUJE CENNIK REKLAMOWY DO KONKURENCJI 28.10.2010
Od 1-go stycznia 2011 roku Wydawnictwo Bauer wprowadza nowy cennik reklamowy.
Zmiana cennika będzie miała charakter czysto techniczny i nie wpłynie na realne warunki handlowe klientów reklamowych.
Podwyższeniu ulegną ceny brutto reklam 23 tytułów z portfolio Wydawnictwa, a jednocześnie rabaty handlowe dla klientów zostaną adekwatnie dopasowane, tak, aby ceny netto nie uległy zmianie.
Ceny brutto reklam poszczególnych tytułów będą dopasowane do cenników tytułów konkurencyjnych z zachowaniem odpowiednich relacji w poziomach ich sprzedaży.
Dopasowanie cennika ma na celu ułatwienie analizy przychodów reklamowych tytułów Wydawnictwa Bauer w porównaniu z konkurencją w oparciu o raporty Kantar Media (dawniej Ekspert Monitor).
„Przez wiele lat na rynku wydawniczym ukształtowała się sytuacja, że Wydawnictwo Bauer oferowało generalnie niższe ceny brutto reklam i jednocześnie niższe rabaty dla swoich klientów. Decydując się na dopasowanie cenników brutto do naszej konkurencji, chcemy uzyskać większą transparentność rynku reklamy magazynów w Polsce. Jestem przekonany, że nasi klienci wykażą zrozumienie dla neutralnej w skutkach zmiany naszej polityki handlowej” – powiedział Witold Woźniak, Prezes grupy Bauer Media.
«