WYDAWNICTWO BAUER UJAWNIA SZCZEGÓŁY NOWEGO CZASOPISMA KOMPUTEROWEGO
10.09.2007

Magazyn komputerowy NEXT ukaże się na rynku 24 września, w nakładzie 200 000 egzemplarzy. Do całego nakładu dołączona będzie dwuwarstwowa, płyta DVD 9.

Wydawnictwo szacuje, że sprzedaż pierwszego wydania przekroczy 100 000 egzemplarzy. Cena egzemplarzowa, aż do dnia rozpoczęcia kampanii reklamowej została objęta tajemnicą.

Magazyn przeznaczony jest dla profesjonalistów IT, zaawansowanych użytkowników komputerów oraz dla osób interesujących się technikami komputerowymi.
Grupę docelową tworzą administratorzy systemów i sieci, programiści, webmasterzy, pracownicy firm komputerowych, właściciele małych firm komputerowych, studenci i uczniowie kierunków technicznych, entuzjaści technik komputerowych.

Struktura czasopisma i sposób prezentacji materiałów umożliwi osobom zainteresowanym tą tematyką doskonałą orientację w bieżących wydarzeniach, nowych technologiach, wynikach testów sprzętu i oprogramowania oraz różnego rodzaju zastosowaniach i rozwiązaniach IT.

Redaktorzy magazynu NEXT to osoby od lat związane z informatyką i jej propagowaniem, które w swojej karierze zawodowej pracowały lub współpracowały z czołowymi czasopismami komputerowymi. Redaktorem naczelnym magazynu jest Tomasz Zieliński.

Wprowadzenie tytułu na rynek wsparte będzie szeroką kampanią reklamową w ogólnopolskiej telewizji, radiu, Internecie i tytułach prasowych Bauera.

Został też ustalony cennik reklam dla nowego tytułu. Zgodnie z jego założeniami kolumna reklamowa kosztuje 16 000 zł netto, II okładka - 19 000 zł netto zaś IV okładka - 22 000 zł netto,


Informacje dotyczące współpracy reklamowej:
Magdalena Milewska
Dyrektor Działu Reklamy Pism Komputerowych
tel. (022) 516 31 73
e-mail: magdalena.milewska@bauer.pl
dział reklamy: www.reklama.bauer.pl/kontakt.php
«