Wydawnictwo Bauer wprowadza do oferty reklamowej pakiety prasowo-internetowe
03.06.2013


Wydawnictwo Bauer, największy wydawca magazynów na rynku polskim, właściciel INTERIA.PL, wprowadza do swojej oferty pakiety integrujące prasę z internetem.

W celu maksymalizacji spójności przekazu w dwóch różnych mediach: prasie oraz internecie, oferowane projekty będą w głównej mierze wykorzystywać macierzyste wortale internetowe tytułów prasowych, zarządzane przez zespół INTERIA.PL.

Do oferty zostaną włączone m.in. styl.pl – wortal magazynów luksusowych Twój Styl, Pani, Show; magazynauto.pl – wortal magazynów motoryzacyjnych Auto Moto i Motor; bravo.pl – wortal najpopularniejszego magazynu dla młodzieży Bravo (a także pokrewnych Bravo Girl i Bravo Sport) oraz pcformat.pl – wortal magazynu PC Format.

Wydawnictwo Bauer to wydawca 36 magazynów skierowanych do różnych grup docelowych, których łączna sprzedaż wynosi 282 mln egz. Jest częścią Grupy Bauer Media, w której skład wchodzi Grupa RMF oraz Grupa INTERIA.PL.

Źródło: ZKDP: rozpowszechnianie płatne razem; suma za okres 3.2012-2.2013; opracowanie Wydawnictwo Bauer


«