Wydawnictwo Bauer wprowadza do oferty reklamowej pakiety prasowo-internetowe 03.06.2013
Wydawnictwo Bauer, największy wydawca magazynów na rynku polskim, właściciel INTERIA.PL, wprowadza do swojej oferty pakiety integrujące prasę z internetem.
W celu maksymalizacji spójności przekazu w dwóch różnych mediach: prasie oraz internecie, oferowane projekty będą w głównej mierze wykorzystywać macierzyste wortale internetowe tytułów prasowych, zarządzane przez zespół INTERIA.PL.
Do oferty zostaną włączone m.in. styl.pl wortal magazynów luksusowych Twój Styl, Pani, Show; magazynauto.pl wortal magazynów motoryzacyjnych Auto Moto i Motor; bravo.pl wortal najpopularniejszego magazynu dla młodzieży Bravo (a także pokrewnych Bravo Girl i Bravo Sport) oraz pcformat.pl wortal magazynu PC Format.
Wydawnictwo Bauer to wydawca 36 magazynów skierowanych do różnych grup docelowych, których łączna sprzedaż wynosi 282 mln egz. Jest częścią Grupy Bauer Media, w której skład wchodzi Grupa RMF oraz Grupa INTERIA.PL.
Źródło: ZKDP: rozpowszechnianie płatne razem; suma za okres 3.2012-2.2013; opracowanie Wydawnictwo Bauer
«