Wzrost w segmencie pism komputerowych 22.04.2003
WZROST W SEGMENCIE PISM KOMPUTEROWYCH
Segment pism komputerowo-growych Wydawnictwa Bauer umocnił w I kwartale 2003 roku swoją pozycję na polskim rynku.
Udział w rynku reklam pism komputerowo-growych Wydawnictwa Bauer wyniósł w I kwartale 2003 roku odpowiednio 75,33% (wartość sprzedaży) i 69,48% (ilość stron) , co daje mu pozycję lidera w tym segmencie.
Najmocniejszym tytułem w tym segmencie zajmuje nadal CD ACTION. W pierwszym kwartale 2003 jego udział w rynku reklam wyniósł 58,66% (wartość sprzedaży) i 41,93% (ilość stron).
CD ACTION jest pismem o grach skierowanym do czytelników czytelników każdym wieku. Zawartość stanowią recenzje gier i programów, testy i opisy sprzętu, poradniki oraz solucje.
Do CD ACTION dołączane są płyty CD z pełnymi wersjami gier, filmów i programów użytkowych, jak również wersje demo najnowszych i najciekawszych tytułów na rynku.
Średni nakład CD ACTION w roku 2002 wynosił 173.050 egzemplarzy.
Dane: Export Monitor 2003 (bez autopromocji i reklam specjalnych)
«