WZROSTY W SEGMENCIE TV
21.01.2009

Magazyny telewizyjne Wydawnictwa Bauer odnotowały wzrosty w rozpowszechnianiu płatnym razem, czytelnictwie i przychodach reklamowych:

To i Owo
W okresie styczeń-listopad 2008 rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 475 tys. egzemplarzy. Dynamika rozpowszechniania wyniosła blisko 11% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.

W okresie styczeń-listopad 2008 przychody reklamowe To i Owo wyniosły ponad 12 mln złotych. Dynamika przychodów wyniosła 24,4% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.

W okresie grudzień 2007-listopad 2008 czytelnictwo tygodnika osiągnęło poziom 1,65 mln osób i wzrosło o ponad 5% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.

Magazyn Telewizyjny Kurier TV
W okresie styczeń-listopad 2008 rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 317 tys. egzemplarzy. Dynamika rozpowszechniania wyniosła blisko 14% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.

Tele Max
W okresie styczeń-listopad 2008 rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 306 tys. egzemplarzy. Dynamika rozpowszechniania wyniosła ponad 12% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.

Super TV
W okresie styczeń-listopad 2008 rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 298 tys. egzemplarzy. Dynamika rozpowszechniania wyniosła ponad 3,4% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.



Źródło:
ZKDP, rozpowszechnianie płatne razem, średnie za: I-XI 2007 i I-XI 2008, tygodniki płatne
Expert Monitor, reklama brandowa i specjalna, tygodniki, I-XI 2007 i I-XI 2008
Polskie Badania Czytelnictwa, PBC General, MillwardBrown SMG/KRC, Grupa celowa: wszystkie przypadki, fala: grudzień 2007-listopad 2008 (N=47 587), grudzień 2006-listopad 2007 (N=46 667) wskaźnik CPW, estymacja na populację


«